الشاعر الرائع **فارس بلا جواد**
تعالي إلحقني يابا
الحب ماشي وقرب يروح
يابني هيعيش في غابا
ماشي مش قادر يبوح
هو لما يشوف الخيابة
وهدفنا ملهوش وضوح
ولما يشوف الديابة
بيهجموا علي الصروح
قتلوا الجنود في طابة
وقلبنا صبح مجروح
ولما يشوف الغلابة
بيبكوا ونومهم ع السطوح
وغيرهم بيرملهم هبابة
وصوت الغلابة مش مسموح
لازم يمشي وتجيله كئابة
اصله بردو دم وروح
نتعلم معني الطيابة
والحب يرجع وعطره يفوح
ومهما قلنا علي الربابة
لسه باقي بردو بوح
*

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق